idag, måndag

Den nya veckan har börjat. Verkar inte som den kommer bli bättre än den förra i alla fall. Men aja.
Har fått ganska mycket läxor, men kommer nog hinna med allt ändå!
 
Tänkte gå på hemmamatch idag. Men nu känner jag absolut inte för det. Men jag får hoppas på att de vinner ändå! FORZA! Istället för match blir det träning, vilket känns ganska skönt efter denna helg med massa chips och godis, haha. 
Sedan bli det lite pluggning och sen ska jag försöka gå till sängs tidigt. Som jag alltid säger.
 
På fredag blir det Nause på Grönan! Ska bli så himla kul! Har inte gått på någon konsert på Grönan denna sommar. Men nu på fredag blir det Nause och nästa fredag Oscar Linnros <333 Gud så kul det ska bli! Och sedan kanske jag ska gå på Johnossi också.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0