kanske inte så kul

Jag vet att det kanske inte så kul att läsa om att jag pluggar hela tiden... Det förstår jag, men det är typ det ända jag gör just nu... Har prov och massa annat som måste göras.
Men jag försöker att skriva om annat. Men när jag inte har så mycket prov kommer jag nog få mer inspiration till att skriva om andra saker!
Guud, sommar! <3<3<3 Denna bild är från Gotland när jag var där med Josephine på Medeltidsveckan typ 2 veckor innan skolan börjat. Vi gick ut sent på kvällarna och bara gick och pratade med folk och hade det skönt! Det var varmt dygnet runt och bara helt enkelt sommar. Nu är det typ motsatsen. Men ändå lite mysigt ...
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0