klar

Gud vad skönt det känns när man pluggat klart! en sådan lättnadskänsla!
Nu behöver jag inte lägga fokus på så mycket i helgen. Skönt!
Hoppas ni får en skön fredag. Det ska jag i alla fall försöka få!
En sådan efterlängtad fredag som denna vet jag inte om jag haft på länge.
 
Imorgon blir nog planerna så här:
jag och mamma ska nog åka till Länna Sport för att pröva en jacka som vi sedan ska beställa på nätet, kanske åka till FarstaC och kolla upp lite saker. Sedan blir det lite Hkk plugg och resten av dagen bli slapp. Kanske lite musikplugg men det är mest kul. Om man gämför med allt annat ;)
Lite "samhällsbilder" från Borgholm, Öland från i somras. Gud, den veckan på Öland var verkligen en utav de bästa på sommarlovet <3
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0