kort dag

Vi har haft en kort dag i skolan idag. Väldigt skönt om ni frågar mig! Var så himla trött...
just nu sitter jag och...Ja, ni kan säkert gissa vad jag gör... Pluggar. Men nog om det.
Är väldigt sugen på att dra ut en sväng och jogga. Men eftersom jag har väldigt svårt för att jogga på asfalt så vet jag inte hur det blir med det. Jag kan ju inte fråga pappa om han kan sjutsa mig till spåret och sedan sitta och vänta på mig... Aja, vi får se hur det blir. Det är ju så kallt ute idag också...
 
Tänkte ta en paus i pluggandet och kolla på ett avsnitt av "Med Clara Henry" på kanal 5 play.
Kanska ta en chai-latte eller något.
Våra element här i lägenheten är inte påsatta så det är helt otroligt kallt. Kan inte sitta med t-shirt. Inte gå brafota heller, jag måste ha kofta och sockor på mig... 
Vi kan inte sätta på dem själva för det är något soms tyr allas element typ... Men aja. Får hoppas att de inser att de måste sätta på dem snart :/
 
 
 
 
älskade vinter, älskade fjällen!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0