lördag

Idag, hittills har dagen varit bra! Jag och mamma har åkt runt lite (Haninge, Länna och Farsta) och vi fick hem lite smått och gott.
Provade vinter och höstjackor på Länna Sport, tror att jag har hittat mina favoriter.
I Haninge var vi på Port73 och gick in på nyöppnade Lager157 , om ni varit inne på deras hemsida vet ni ungärfär vilken klädstil de säljer. ALLT fanns i butiken! Jag ska nog beställa ett par höstskor med klack därifrån. Jättefina.
 
Om ungefär 30 min har jag bestämt att jag ska börja plugga Hkk... Usch, känner absolut inte för det, men är tvungen att göra ganska mycket idag om jag ska hinna med det jag ska göra imorgon.
 
Vi var inne på Lagerhaus och köpte massa ljus med tillbehör. Jag köpte massa med vaniljdoft. Älskar vanilj, och nu på hösten är det ju jättemysigt att tända lite ljus i rummet och det är bara ett plus om de ger ifrån sig god doft, vilket jag helst föredrar.
 
Hoppas ni får en bra lördag. För mig blir det nog mest mys i soffan framför teven efter pluggandet.
 
 
Just nu sitter jag bara här i mitt rum med mjukiskläder och skön musik i högtalarna. Såå skönt! Att bara "vila" ett tag.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0