Måndag

Slutade tidigare idag, vilket var väldigt skönt! Var så himla trött idag på något sätt...
Har suttit och pluggat ett tag nu. Ska fortsätta med det snart. Men måste bara ta en paus, man pluggar ju faktiskt bättre om man tar pauser i pluggandet. Men det vill nog inte ni läsa om... ;)
 

När jag kom hem tände jag massa ljus i mitt rum + rökelse med vaniljdoft!!! Ahhh, de luktar så himla gott, gjorde chai-latte och satte mig här och pluggad med mysik julmusik på... Haha, nej men jag tycker julen är så härlig, och längtar sååå dit!
 
När mamma kommer hem blir det den första träningen på länge... Har inte kunnat eftersom jag haft en liten jobbig förkylning, har det typ nu också. Men jag måste ju börja någån gång.
Efter träningen ska jag och mamma åka och köpa ett överkast till min säng. Äntligen! Har velat ha det så länge, och det ser ju så himla mycket mysigare och renare ut om man har ett.
 
Aja, nu ska jag plugga vidare
 
Chai-latte-drickande tjejen!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0