Måndag

Måste bara börja detta inlägg med att Nause var helt otroligt bra i fredags! Helt oförglömligt.
 
Men nu har en ny vecka börjat och jag vet inte hur jag känner... Jo, jag känner inte alls för det! Denna dag inleddes med ett läxförhör på hemkunskapen som vi hade läst på 10 sidor för, inte det lättaste. 
Dagen kändes allmänt lång och seg, och eftersom jag fick huvudvärk blev den inte heller bättre. Orkade knappt prata.
Imorgon känner jag för att bara slänga på mig något mysigt och bara ta det lugnt i skolan, försöka att inte stressa upp mig, vilket dock kan bli ganska svårt.
 
Men aja, på fredag blir det Oskar Linnros på Grönan! Yey, det är bara att längta efter det!
 
När mamma kommer hem idag så drar vi ut på en joggingtur. Men nu ska jag fokusera på mina läxor... Oj, vad ovanligt. 
Så ha det så bra <3
Här var det fredag och det taggades inför Nause! En helt galen kväll på Grönan.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0