Onsdag

Onsdagen i skolan och onsdagen över huvud taget är snart slut. Skönt på ett sätt eftersom det börjar närma sig fredag men inte skönt med tanke på att dagen imorgon heter torsdag och det är inte direkt min favoritdag i skolan...
Har suttit och gjort spanskan ett tag nu. Känner mig ganska tom på saker att skriva. Har haft det så himla svårt de här sista veckorna. Då menar jag inte svårt i skolan eller så, utan jag har haft väldigt ont i huvudet så har inte orkat så mycket. Känns så jobbigt för man har liksom ingen motivation till något...
Men snart ska jag ta en apelsin och sätta mig framför teven och försöka att inte tänka på något skolaktigt.
Förhoppningsvis kan det gå.
 
Hoppas jag kommer hem som en någorlunda levande människa efter morgondagen. Alla hatämnen på samma dag. Plus att dagen är sjukt lång!
 
Men snart är det fredag, det är bara att längta!
 
 
 
Min älskade halvö, Rådmansö! Världens bästa sommar ha du gett mig <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0