Plugga på en fredag

Vi har haft en jätteskön dag i skolan idag! 2 filmer och orgentering i skogen. Skönt.
Efter skolan åkte Jag, Nadja och Linn för att köpa födelsedagspresent till Bex. Vi hittade en del bra saker som vi fick med oss till henne... ;)
 
Men efter allt detta sköna kommer det som inte är lika skönt, och roligt. Jag måste plugga på en fredag eftersom jag vill kunna ha en relativt ledig helg. Mitt schema i helgen är i och för sig inte så fullsmäckat med saker men ändå lite små grejer. Som på söndag t.ex. ska jag och Josephine få fixa våra naglar från 12-16 tror jag det var. Alltså tar det upp typ hela dagen. Så då vill jag helst vara klar med typ allt. För denna helg vill jag försöka kunna få så pluggfri som möjligt.
 
Sedan ikväll blir det "tjejkväll" med mamma och mig eftersom pappa ska jobba. Mysigt.
 
 
bilder från i somras <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0