plugga.se

Gud, klockan är bara 11.35 och här sitter jag och pluggar litteraturhistoria. Vi har i och för sig provet nästa pons men känner att jag vill vara förberedd.
Blir tyvärr inget nagelfix för mig och Josephine idag som det skulle bli. Det hände någon med tiden så vi för köra det någon annan dag.
 
Kommer itne göra så mycket idag. Bara för att jag ska få lite paus från pluggandet ska jag och mamma åka iväg och göra nått ett tag. För det är ju inte bra att sitta inne i pluggandet för länge...
 
Imorogn är det måndag. Har man måndagsångest, ja! Usch! Jag känner att jag inte kommer hinna med det jag vill hinna med denna vecka... Men jag får klara det på något sett. "Såklart det kommer gå", så får jag tänka, annars tror jag inte något kommer fungera.
 
Aja, ha en bra söndag alla mina läsare!
 
Gud, här var det vår ochman satt bara och väntade på sommarlovet. Nu är det höst och man sitter och väntar på höstlovet.
Tiden går fööör snabbt!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0