Podcast

Har inte ni alla någon gång haft en liten dröm om att får göra en podcast med någon kompis? Fatt avad kul det skulle vara. Få sitta i ett litet rum och prata om interesanta saker om sitt och andras liv och ta upp aktuella händelser som är roliga att prata och lyssna på. Tänk vad kul.
Att bara få sitta sär och leda ett program med en kompis i kanske 30 min eller något sådant. Lägga upp en varje vecka och hitta på teman för varje avsnitt.
Och kul skulle det väl vara om man fick många lyssnare så man skulle kunna ta upp lyssnarfrågor och mer.
 
och roligt skulle det också vara med arbetet kring podcasten. Alla skratt, tabbar och ominspelningar. Haha, nej men jag skulle verkligen tycka om det.
Kanske att man skulle ha 2 som har podcasten och sedan en person som gästar varje gång. Kan vara någon kompis från klassen eller något annat.
 
Hehe, nu låter det som att jag sitter och skriver en plan här men aja. Ville bara dela med mig av min tanke.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0