Torsdag

Äntligen torsdag!!!
Imorgon ska vi fira Bex som fyller fjortis på lördag! Ska bli så himla kul :D
Idag gick skoldagen relativt snabbt, vilket var bra eftersom detta är min hatdag!
 
Jag och mamma var ute och joggade ett tag, men vi vände och joggade inte hela vändan eftersom jag inte kände att jag mådde så bra... Och nu för ett tag sedan fick jag typ en "spy-attack". Nej, men det vattnades liksom i munnen och man kände att det skulle kunna komma upp när som helst... Usch! Men nu har det gått över!
 
Har hämtat min nya höstjacka idag! Jättesnygg var den, och jag är supernöjd. Nu kan få en bild senare i helgen.
 
Imorgon blir det mysiga kläder i skolan och bara slappa och sedan fixa till middagen med girlsen! <3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

My Lovely Girls, imorgon blire Partey!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0