Fredag

Idag är det fredag. Jag sitter i ett rum fyllt utav ljus och nybäddad säng. Hehe. Har inget planerat idag. Vi får se om jag gör något sedan när pappa kommer hem.
Jullovet är snart över. Om 5 dagar. Ändå ganska långt kvar... Men jag behöver inte ha skolångest, för vi går 3 dagar i skolan och sedan åker jag och Linn upp till Lofsdalen för en prao-vecka. Sedan när man kommer hem väntar en till prao-vecka på Kafé Voltaire i Farsta Centrum. Ser verkligen fram emot det.
 
Men jaja, jag hoppas ni kommer ha en mysig dag! Inte så jättefint väder ute direkt. Skulle nog bara vilja sitta och kolla på film i sängen idag faktiskt :)
Bid från förra nyår-2013.  Det var lite galet när vi skulle sjkuta alla raketer. De bara flög hit och dit.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0