Konfirmationsläger

Nu, kanske lite sent eller ej, har jag anmält mig till 2 konfirmationsläger. Vi får se om jag kommer in på båda eller ett.
Ser verkligen fram emot att gå på konfaläger i sommar. Superkul. Har hört många säga, och har läst att det varit det bästa de gjort på länge. Så vi får väl hoppas att min konfaupplevelse blir ungefär den samma.
 
Det som känns bra med denna terminen som kommer är att det är många lov, jag ska upp till fjällen en vecka, prao-veckorna har vi framför oss mm. Så det kommer troligtvis gå snabbt.
AJg fyller 15 vilket också betyder att jag får ta moppekörkort, vilket jag absolut kommer göra. Skaffa moppe ska jag också troligtvis göra i sommar! Gud, ett sådant år jag har framför mig.
 
 
 
Man börjar ju faktiskt länta efter sommaren nu när det är ett sånt dåligt väder!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0